Töltés

A másságunk kifejezésének tökéletes kollekciója

Lehetetlen hölgyek körében kimondani a Desigual szót anélkül, hogy ne jelenne meg mindenki lelki szemei előtt egy színes, dinamikus, formabontó trendjelenség. Ez az a világmárka, amely kirobbanó sikerrel vette be a piacot, és azóta is töretlenül hódít. Ám lássuk, hogy ezt a pimasz nyomulást mi teszi lehetővé. 

 

 

A világmárkává fejlődés nem könnyű dolog, hiszen vagy híres divattervező kell a háttérben biztosítsa annak folyamatos ígéretét, hogy hűek maradnak a megszokott stílushoz vagy valami annyira egyedit és vonzót kell alkotni, amely a különféle nemzetek női számára egyformán csábító tud lenni. Ehhez a csábításhoz értenek a Desigualnál. A márka nem büszkélkedhet olyan patinás múlttal, amivel a többi világmárka, de nem is ez a céljuk. A szlogenjük is erről szól: Desigual, nem ugyanaz. Ehhez kétség nem férhet, hiszen amint megpillantjuk elönt minket a vágyakozás. Ki ne szeretne ezekben a színpompás, de anyagukban mégis a legfinomabb ruhadarabokhoz és kiegészítőkhöz hozzájutni? Kevesen vannak, s a Desigual márka kedvelői nem is értik őket. 

A Desigual a huszadik századi spanyol hódításnak is nevezhető. Már a neve is azt jelenti, hogy MÁS, s ezt minden darab magán viseli. Tipikusan az a világmárka, ami megosztja az embereket, de senki sem tud elmenni mellette szó nélkül. Egyesek szerint harsány, mások szerint formabontóan imádnivaló, de egy bizonyos: erről mindenkinek van véleménye. Már rég kinőtte azt a helyzetet, amikor csak egy világmárkáról beszélünk, sokkal inkább képvisel egy attitűdöt. Azt sugallja, hogy mindössze egy vidám ruhadarab elég ahhoz, hogy vidámak és boldogok legyünk, s ki kell tudnunk élvezni az apró dolgokat is az életben. 

A márka DNS-ét a színek, a grafikák és az anyagok adják. Azt akarják elérni a tervezők, hogy boldogok legyenek a ruháik és kiegészítőik viselői. Nem csupán egy korosztály számára gyártanak termékeket, hiszen az ügyfelek széles skáláját ölelik át, de a többség azért mégis a 25-45 év közötti kategóriából kerül ki.


Virágminták. Mandala minták. Rajzolatok. 

Grafikai ábrák tömkelege, amik valahogy színességükben és látszólagos kavalkádjukban is egységes képet alkotnak. Jól variálhatók az alapdarabok, amely tulajdonságuk miatt könnyen szerethetővé teszik az éppen aktuális kollekciót. A másságot szeretők divatmárkája ez. Azoké, akik nem félnek kitűnni a tömegből, azoké, akik ezzel is kifejezésre akarják juttatni színes, dinamikus személyiségüket, azoké, akik ki merik fejezni azt, hogy örülnek az élet apró örömeinek. 

Természetesen nem csak a nőkre figyelnek oda a tervezőik. A férfiak is bemerészkedhetnek a Desigual világmárka révén ebbe az elvarázsolt világba, s a formabontó dizájnt kedvelő szülők a gyermekeiknek is megmutathatják, hogy mit is jelent az, amikor néhány ruhadarabbal a közösség középpontjába kerülnek. 

S ha nem akarnánk magunkra ölteni ennyire színes és karakteres darabokat, akkor a kiegészítőket válasszuk, amelyek megőrzik a Desigual márka jellegzetességeit, de finoman harmonizálnak az egyszerűbb nyári darabokkal, amelyet viselünk, s végső soron diszkréten, de mégis figyelemfelkeltően mutatja meg a személyiségünkben megbújó játékosságot.